Tuesday, April 26, 2011

Happy birthday Ajai !


Happy birthday Mr.Gaban Morka !!

eh,ape nme ko eh ? aku dh lupelah..asik panggil ajai je..haha

Selamat menginjakkan usia kepada 22 tahun..Semoga kian matang menjalani kehidupan dan semoga bertambah iman dan amal, semoga berbahagia disamping keluarga dan tersayang, semoga dipanjangkan umur dan semoga dimurahkan rezeki dan semoga menjadi pelajar ngetop di Unikl nnti..haha..haa,byk yg aku doakan tok ko..baek aminkan cepat2.. :)



*aku ske gmba tue,so aku curik eh tempek kt blog nih..jgn marah,nmpak makin tua nnti..anggaplah nie hadiah beday..haha
ah ha..nme hang Mohd Fitri bt Zainal Abidin kn kn?..k bai..

4 comments:

  1. pergh...sekali betul-betul plak ko bikin?
    haha..thx la mimi
    aku doakan kau juga

    *amik je la.keh3
    *abidin xde ek? sori skit

    ReplyDelete
  2. cop2 ! pic ni mmg la cantik.

    sbb aku yg snap kan ! HEHE.

    gaban: no more wish, dah wish kan.. HAHA.

    ReplyDelete
  3. owh time nie ada baby keja aq kan?
    hahaha

    ReplyDelete